Pages in topic:   [1 2 3 4] >
Powwow: Utrecht - Netherlands

This discussion belongs to Powwows » "Powwow: Utrecht - Netherlands".
You can see the powwows page and participate in this discussion from there.

vixen
vixen  Identity Verified
Greece
Local time: 23:30
English to Dutch
+ ...
wandeling door Margreet Feb 20, 2007

Wel sneu dat Margreet in haar eentje moet wandelen. Misschien kunnen we met haar meewandelen?

 
Elena Carbonell
Elena Carbonell  Identity Verified
Netherlands
Local time: 22:30
Member (2007)
English to Spanish
+ ...
Margreet Feb 20, 2007

Misschien weten jullie dat maar ik ben nieuw...wie is Margreet en waarom staat ze niet in de lijst?

 
Henk Peelen
Henk Peelen  Identity Verified
Netherlands
Local time: 22:30
Member (2002)
German to Dutch
+ ...
SITE LOCALIZER
Contact Feb 22, 2007

Voor het geval je de groep kwijt zou raken, vast mijn mobiel nummer: 06 51785194
Margreet is Margreet: http://www.proz.com/profile/590406 die komt nog wel, en anders gaan wij achter haar aan.


 
SMTO
SMTO  Identity Verified
Netherlands
Local time: 22:30
English to French
Nice Feb 27, 2007

I will be there, but my dutch is very very poor. almost nothing. If you can bear with me...

 
Elena Carbonell
Elena Carbonell  Identity Verified
Netherlands
Local time: 22:30
Member (2007)
English to Spanish
+ ...
Don't worry, SMTO, mine is also Feb 27, 2007

pathetic!
Cheers!


 
Elena Carbonell
Elena Carbonell  Identity Verified
Netherlands
Local time: 22:30
Member (2007)
English to Spanish
+ ...
Spaans? Mar 2, 2007

Is er een vertaler/vertaalster met die heeft Spaans als werktaal

 
Elena Carbonell
Elena Carbonell  Identity Verified
Netherlands
Local time: 22:30
Member (2007)
English to Spanish
+ ...
Sorry, te snel Mar 2, 2007

wat ik bedoelde: "met Spaans als werktaal", niet 'met die heeft...". In mijn vorig bericht heb ik te snel op de 'post' knop gedrukt.

 
Bolwerk
Bolwerk  Identity Verified
Local time: 22:30
Catalan to Dutch
+ ...
Spaans? Mar 2, 2007

Elena,
Mijn werktalen zijn Spaans en Catalaans.

Helena (Bolwerk)


 
Henk Peelen
Henk Peelen  Identity Verified
Netherlands
Local time: 22:30
Member (2002)
German to Dutch
+ ...
SITE LOCALIZER
English OK, Spanish as well probably Mar 8, 2007

Hello Momo,

I hope you'll be there. English is OK and some people speak Spanish (not me, sorry no hablo Espanol). I'm not sure whether somebody is speaking Italian.

And yes, youre right about your confirmation, so to anyybody: I would be glad if you would set your attendance indicator "Will Attend" according your expectations, while I need to make reservations. Thank you very much in advance.

Henk


 
Jim Turner
Jim Turner  Identity Verified
Netherlands
Local time: 22:30
Dutch to English
Ik DACHT dat ik jullie had gezien!!! Mar 19, 2007

Ik kwam een groepje wandelaars tegen en dacht bij mezelf \"wedden dat dat ze zijn\", maar in mijn gedachten was ik al rugby aan het kijken en Guinness aan het drinken bij O\'Leary\'s en heb ik jullie toch niet begroet. Maar tot mijn verbazing sta ik toch in één van Henk\'s foto\'s!!! zie: http://i7.photobucket.com/albums/y290/jimadept/powwowcrpd.jpg ... See more
Ik kwam een groepje wandelaars tegen en dacht bij mezelf \"wedden dat dat ze zijn\", maar in mijn gedachten was ik al rugby aan het kijken en Guinness aan het drinken bij O\'Leary\'s en heb ik jullie toch niet begroet. Maar tot mijn verbazing sta ik toch in één van Henk\'s foto\'s!!! zie: http://i7.photobucket.com/albums/y290/jimadept/powwowcrpd.jpg ))))))Collapse


 
Inge Dijkstra
Inge Dijkstra  Identity Verified
Netherlands
Local time: 22:30
Dutch to English
+ ...
Bedankt! Mar 18, 2007

Het was weer een supergezellige powwow gisteren! Leuke collega's ontmoet, boeiende onderwerpen besproken (en niet alleen over vertalen)... Henk en Margreet, DANK voor jullie inzet! Hopelijk snel tot ziens weer allemaal!

 
Eva Weidema
Eva Weidema
Netherlands
Local time: 22:30
Member (2006)
Dutch to English
+ ...
Thanks! Mar 18, 2007

Heb ontzettend genoten van alles gisteren: een hele fijne en ontspannen sfeer, goed georganiseerd, leuke contacten (fijn om nu gezichten te kunnen koppelen aan de (kudoz)berichten), veel geleerd - zelfs dingen over de stad waar ik al (veel te) lang woon! Chapeau, Henk en Margreet!

 
Cora Bastiaansen
Cora Bastiaansen  Identity Verified
Netherlands
Local time: 22:30
French to Dutch
+ ...
Dank Mar 18, 2007

Ik sluit me graag aan bij vorige berichten.
Niet alleen was het erg gezellig, het is een goede en leuke manier om iets van elkaar te leren. En bovendien lekker gegeten voor een goed doel.
Complimenten aan Henk en Margreet.


 
Caroline de Hartogh BBA
Caroline de Hartogh BBA  Identity Verified
Local time: 22:30
Member (2006)
English to Dutch
+ ...
Bedankt! Mar 18, 2007

Henk en Margreet,

Bedankt voor de goede organisatie, de boeiende rondleiding, alle leuke eettentjes en bovendien het aangename gezelschap van iedereen.

Graag tot de volgende keer!


 
avantix
avantix  Identity Verified
Netherlands
Local time: 22:30
German to Dutch
+ ...
In memoriam
En nogmaals... Mar 19, 2007

Ook al heb ik alleen maar gegeten en gedronken (en daardoor enkele collega's helaas gemist) ook mijn dank aan Margreet en Henk.
Zomaar een idee - wat vinden jullie van een soort "Stammtisch" zoals Rebecca in Edinburgh organiseert? Elke maand lijkt me wat erg vaak, maar eens per 2 of 3 maanden en dan centraal in het land (Utrecht/Hilversum/Amersfoort, bijvoorbeeld)?


 
Pages in topic:   [1 2 3 4] >


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Lucia Leszinsky[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Powwow: Utrecht - Netherlands






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »