Success Series

Join ProZ.com every Wednesday at 14:00 GMT / 10:00 AM EST for ProZ.com Translator Success series. Each week ProZ.com will bring speakers & presenters on to help ensure Freelance linguists have success & achieve their business objectives.

Click for Full Participation

Powwow: Buenos Aires - Argentina

This discussion belongs to Powwows » "Powwow: Buenos Aires - Argentina".
You can see the powwows page and participate in this discussion from there.

Maria Eugenia Torres
Argentina
Local time: 12:31
Member (Aug 2019)
Spanish to English
+ ...

Posted via
ProZ.com Mobile

Consulta Aug 1

Hola. ¿Este es un evento distinto del 11 de agosto en Buenos Aires? Es decir, hay un evento el 11 y otro el 30, ¿es así?

Rocío Tempone
SITE STAFF
Se pasó para el 30 de agosto Aug 1

Hola, Maria Eugenia.
El powwow se pasó para el 30 de agosto (ya no es más el 10) para que coincida con los otros powwows que se están organizando alrededor de la misma fecha Perdón por la confusión.
¡Te esperamos!

María Perazzo
Argentina
Spanish to Portuguese
+ ...
Consulta Aug 1

Hola, chicos. Me interesa ir al evento, ¿cómo y dónde puedo confirmar mi presencia?
¡Gracias!

Rocio Palacios
SITE STAFF
Consulta Aug 6

María Perazzo wrote:

Hola, chicos. Me interesa ir al evento, ¿cómo y dónde puedo confirmar mi presencia?
¡Gracias!

¡Hola, María!

Podés confirmar tu presencia desde esta misma página. Al final de la lista de asistentes vas a encontrar una lista de opciones bajo el título de Powwow signup:

Seleccioná las opciones que sean relevantes para vos, y clickeá en el botón de Signup to this powwow.

Después, confirmá tu asistencia encontrando tu nombre en la lista de asistentes, y en la columna de "Will Attend", clickeá el ícono de flechas que dice Edit Attendance (el mío dice Yes porque ya confirmé, el tuyo no va a decir nada aún):

Te va a llevar a una página en la que podés cambiar el estado de tu asistencia

Cualquier cosa con la que te podamos ayudar, no dudes en escribirnos.

¡Te esperamos!

Yamila Taboada
Argentina
Member (Aug 2019)
English to Spanish
+ ...
Consulta Aug 13

¡Hola! ¿Se puede asistir solo por un rato o habría que estar presentes durante todo el evento?

Lucia Leszinsky
SITE STAFF
Podés quedarte el tiempo que quieras Aug 20

Hola, Yamila. Podés venir e irte cuando quieras.

¡Te esperamos!

Lucia

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Lucia Leszinsky[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Powwow: Buenos Aires - Argentina

Advanced search

CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »
SDL MultiTerm 2019
Guarantee a unified, consistent and high-quality translation with terminology software by the industry leaders.

SDL MultiTerm 2019 allows translators to create one central location to store and manage multilingual terminology, and with SDL MultiTerm Extract 2019 you can automatically create term lists from your existing documentation to save time.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search