aggiungere dei commenti
Thread poster: gellercup
gellercup
Local time: 01:39
English to Italian
+ ...
Jan 29, 2003

ho chiesto un suggerimento per una traduzione, mi hanno chiesto di introdurre un maggiore contesto. Ho cercato di aggiungere una nota, ma non compare...almeno non sul mio schermo. é un mio errore oppure se sono io ad aver fatto la domanda, non compare il commento?

grazie

Direct link Reply with quote

Giuliana Buscaglione  Identity Verified
Austria
Local time: 01:39
Member (2001)
German to Italian
+ ...
Hai inserito anche il titolo? Jan 29, 2003

Ciao,

se aggiungi una nota, ma non riempi la casellina per il \"titolo\", la nota non appare né sul Tuo monitor né su quello di nessun altro.

Dovrebbe essere questo il problema, perché non mi pare ci siano problemi tecnici noti momentaneamente.

Buona serata,

Giuliana

Co-mod DE>IT

P.S. Tech Support is an English forum. I didn\'t realize you had posted your message in this forum, until I got back to my posting. We have our Italian forum for postings in our language.

Giuliana

[ This Message was edited byn2003-01-29 21:01]

[ This Message was edited by:on2003-01-29 21:05]

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

aggiungere dei commenti

Advanced search

CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search