Intercambio: Necesito horas de conversación en ruso y ofrezco conversación/clases catalán o castell
Thread poster: dolors

dolors
Spain
Local time: 09:34
English to Spanish
+ ...
Dec 4, 2002

Trabajo de traductora free-lance y para el próximo febrero tengo la oportunidad de incorporarme en un proyecto para el cual necesito recuperar fluidez en la conversación en ruso. Estudié 4 años de ruso en la UAB, pero desde entonces no he tenido apenas oportunidad de practicarlo. Resido en Barcelona y quisiera encontrar alguna persona de orígen ruso o hablante de ruso con fluidez para que me ayude a recuperarlo practicando algunas horas a la semana. A cambio puedo darle clases de catalán, nivel C o D, o bien mantener igualmente horas de conversación en inglés, castellano o catalán. Si alguien está interesado o conoce a alguien a quien pueda interesarle mi propuesta, por favor, responderme.

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Intercambio: Necesito horas de conversación en ruso y ofrezco conversación/clases catalán o castell

Advanced search

TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search