Nou in domeniu şi în căutare de mentor sau îndrumător
Thread poster: jellypaige
jellypaige
Romania
Local time: 21:21
Spanish to German
+ ...
Mar 19, 2009

Am terminat facultatea de Litere anul trecut, specializarea germana-spaniola în Timişoara. Tocmai am primit autorizaţia de traducător de la MJ. Problema mea este următoarea: îmi doresc foarte mult să lucrez în domeniul traducerilor dar nu am experienţă. Singurele traduceri pe care le-am facut au fost traduceri literare pentru edituri. Am apelat la acest forum în speranţa că voi găsi aici un traducător cu experienţă din Timişoara care să dorească să mă instruiască. Sunt dispusă să lucrez ca voluntar pentru un traducător. Eu lucrez ca profesoară de germană în acest moment dar am destul timp liber.
Vă mulţumesc mult.

[Titlu editat de un membru al personalului sau de un moderator 2009-03-24 08:02 GMT]

Direct link Reply with quote

Sandra& Kenneth  Identity Verified
Israel
Member (2009)
French to English
+ ...
De ce nu continui cu traducerile literare? Mar 21, 2009

Astea sunt cele mai interesante. Eu nu prea le fac pentru ca nu renteaza. Pentru cineva care e dispus sa lucreze voluntar, pe de alta parte, nu cred ca e satisfactie mai mare. In plus, poti mentiona in rezumat traducerile publicate sau facute, care reprezinta un mod minunat (si placut) de a capata experienta dorita.
Sanda

[Edited at 2009-03-21 17:04 GMT]

jellypaige
Romania
Spanish to German
+ ...
TOPIC STARTER
traduceri literare Mar 21, 2009

Imi plac foarte mult traducerile literare, si inca ma mai ocup din cand in cand de cate una. Problema este ca sunt foarte prost platite. Pe ultima carte pe care am tradus-o (300 de pagini) am primit 1100 RON (munca de aproape 3 luni). Fiind la inceput de drum, intr-un oras strain, am multe cheltuieli. Am spus ca ma ofer voluntar la inceput, pana invat si eu cate ceva. Nu am de gand sa lucrez voluntar toata viata. E doar pana invat si eu "cu ce se mananca" traducerile.