Traduceri de documente oficiale (contracte)
Thread poster: Emilia Rus
Emilia Rus
Emilia Rus  Identity Verified
Romania
Local time: 22:24
English to Romanian
+ ...
May 6, 2009

Buna ziua!

Sunt traducator incepator din engleza si franceza si, desi am mai tradus diverse texte din domenii variate in timpul facultatii, acum dupa ce mi-am obtinut autorizatia de traducator totul mi se pare foarte complicat.

De exemplu, in momentul de fata am de tradus un Contract de licenta pentru distriubtia online din engleza in limba romana. Intrebarile mele sunt urmatoarele:

1. Daca in actul original am o portiune de text in format special (bold, it
... See more
Buna ziua!

Sunt traducator incepator din engleza si franceza si, desi am mai tradus diverse texte din domenii variate in timpul facultatii, acum dupa ce mi-am obtinut autorizatia de traducator totul mi se pare foarte complicat.

De exemplu, in momentul de fata am de tradus un Contract de licenta pentru distriubtia online din engleza in limba romana. Intrebarile mele sunt urmatoarele:

1. Daca in actul original am o portiune de text in format special (bold, italic), este mai bine sa reflect acest lucru in traducerea mea sau nu?

2. La sfarsitul contractului imi apar urmatoarele mentiuni :

Date, place (spatiu) Date, place





Publisher (spatiu) Operator

Aceste mentiuni se traduc in aceasta forma sau pur si simplu una sub alta?

3. Tot in acelasi loc imi apare si o stampila. Aceasta se mentioneaza in document cu titlul firmei sau nu?

4. Documentul mai include si o anexa cu o serie de tabele. Eu ar trebui sa inserez niste tabele asemanatoare in documentul meu sau doar sa traduc titlurile?

Va multumesc anticipat pentru orice ajutor pe care mi-l puteti oferi!
Collapse


 
Dasa Suciu
Dasa Suciu  Identity Verified
Local time: 22:24
English to Romanian
+ ...
Documente oficiale May 6, 2009

La traducerea acestora se respectă întocmai formatul documentului, inclusiv spaţiile libere.