Prezentare utilizator nou DE/RO
Thread poster: Bernd Müller
Bernd Müller
Germany
Local time: 18:58
German to Romanian
+ ...
Sep 17, 2009

Onorati colisteni,

eu sunt un utilizator nou al listei ProZ.com, si tin sa ma prezint pe scurt.
Lucrez ca traducator profesionist cam de 11 ani. Sunt bilingv, DE-RO, si am trait zeci de ani in Romania si tot zeci de ani in Germania. Meseria mea de baza este: inginer de radiocomunicatii. Sunt traducator cu examenul de stat, asermentat la München/ Bavaria, pentru limba romana. Lucrez mai ales ca traducator (mai rar ca interpret) in domeniile calculatoare, drept (civil si penal), tehnica (mai mult in domeniul electro/ electronica/ automatizari) si traduceri legalizate, de diplome, foi matricole, acte de orice fel, in cea mai mare parte cu perechea de limbi DE/RO.
Sper sa avem o colaborare buna, si intentionez sa ma implic destul de mult in activitatile subgrupului care lucreaza cu limbile DE/RO.

Salutari,
Bernd

Direct link Reply with quote

Maria Diaconu  Identity Verified
Romania
Local time: 19:58
English to Romanian
Bun venit! Sep 17, 2009

Bun venit pe forum, stimate coleg!

Trebuie să precizez că noi aici ne formalizăm mai puţin.
Sper şi eu să vă facă plăcere comunicarea cu colegii, să participaţi cu entuziasm la întrebări şi discuţii, fie ele terminologice sau despre câte-n lună şi-n stele şi să găsiţi aici o atmosferă plăcută şi relaxantă!

Numai bine,
Maria

cornelia mincu  Identity Verified
Romania
German to Romanian
+ ...
Bun venit Bernd! Sep 18, 2009

te aşteptăm şi aici la discuţii interesante, dar şi cu răspunsuri şi referinţe bune la întrebări pe KudoZ.

o colegă de la germană

Andreea Ciurea  Identity Verified
Romania
English to Romanian
+ ...
Bun venit! Sep 18, 2009

...şi te aşteptăm la discuţii prin forumuri, concursuri de traducere, powwow-uri şi conferinţe.
Numai bine!
Andreea

Ovidiu Martin Jurj
Romania
German to Romanian
+ ...
Herzlich Willkommen! Sep 19, 2009