[Autorizaţie MJ] Intrebari ale unui traducator incepator
Thread poster: MichiBass (X)
MichiBass (X)
MichiBass (X)
Local time: 08:33
Romanian to German
Oct 31, 2006

Buna ziua,

Ma numesc Moldoveanu Mihai, sunt traducator autorizat din 14 iunie a acestui an cu autorizatia nr. 16208. Sunt incepator si ma bucur enorm de mult ca am gasit acest site / forum. As dori sa ma ajutati si pe mine cu raspunsurile la cateva intrebari, pentru a ma initia si pe mine in "bussines-ul" traducerilor.

Pentru inceput as dori sa va spun cum am procedat pana acuma. Am fost la cateva firme de traduceri si am lasat cartea de vizita si eventual copie dupa
... See more
Buna ziua,

Ma numesc Moldoveanu Mihai, sunt traducator autorizat din 14 iunie a acestui an cu autorizatia nr. 16208. Sunt incepator si ma bucur enorm de mult ca am gasit acest site / forum. As dori sa ma ajutati si pe mine cu raspunsurile la cateva intrebari, pentru a ma initia si pe mine in "bussines-ul" traducerilor.

Pentru inceput as dori sa va spun cum am procedat pana acuma. Am fost la cateva firme de traduceri si am lasat cartea de vizita si eventual copie dupa autorizatie. Insa o firma m-a primit cu foarte mare drag, si chiar dupa o zi m-au sunat sa vin la o urgenta. Am avut de tradus o dovada, cum ca inspectoratul de politie dovedeste ca un caz (furtul unei masini) este in prelucrare. Am tradus totul de pe foaie, asa cum era acolo. Nu am avut model / sablon, am tradus cum am crezut eu ca e bine. Am primit banii, totul OK. Azi, m-am dus la alta firma, tot pentru colaborare si acestia mi-au zis ceva de "finante". M-au intrebat daca m-am inregistrat la finainte. Am zis ca nu, pentru ca nici nu stiam ca trebuie sa fac asta, nu mi-a zis nimeni, nu scria pe autorizatie nimic. M-au intrebat daca am pus stampila la un notar pe un document. Da, pusesem, singura mea traducere de fapt, dovada de care am scris inainte. Mi-au spus ca voi avea probleme, pentru ca am practicat o evaziune fiscala...