practica neplatita: cum?
Thread poster: andra_d
andra_d
Local time: 08:21
Romanian to English
+ ...
Dec 11, 2007

Sunt studenta la limbi straine anul doi si nu imi gasesc nici un loc de munca in acest domeniu ca nu am experienta. Asa ca ma gandeam sa fac practica cateva luni, insa nu este nici un anunt nicaieri. Am auzit de la niste colegi ca li s-a spus chiar ca incurca intr-un birou de traduceri si nici nu le da o sansa... ce as putea sa fac si unde sa ma duc?
multumesc.

Direct link Reply with quote

Radu2007
Italian to Romanian
+ ...
Practica Dec 11, 2007

Lasand la o parte concurentza si crestineasca invidie de breasla, cred ca vre-un birou de traduceri ar accepta munca gratuita a cuiva cu...titlu de experientza

Ideea este sa te adesezi biroului de traduceri, nu angajatilor. Daca nu sunt anuntzuri de primire de ucenici ...este si datorita faptului ca asemenea solicitari sunt destul de rare, desi, zic eu, foarte importante.

Si totusi, daca nu gasesti amatori de munca gratuita contra experientza, inseamna ca, pe undeva, si acei colegi care au spus ca un asemenea ucenic mai mult incurca...au dreptate.

Intre timp, va invit sa va luati autorizatia de la MJ, pe ridectionarea Ministerului Culturii, si astfel sansele dumneavoastra vor creste considerabil.

Emina Popovici  Identity Verified
Sweden
Local time: 07:21
English to Romanian
+ ...
sugestii pentru practică Dec 11, 2007