busqueda de audiodescriptores y subtítulos sordos
Thread poster: Ana María Pérez Fernández

Ana María Pérez Fernández
Italy
Local time: 22:34
English to Spanish
+ ...
Apr 4, 2008

soy estudiante de traducción y estoy haciendo un proyecto de accesibilidad con la UNiversidad de Vic (españa). EStoy buscando traductores de subtítulos o subtituladores de sordos y audiodescriptores españoles para realizar algunas preguntas para mi estudio. Muchas gracias a todos por colaborar.

Además si alguno de vosotros conoce agencias de traducción de subtítulos para sordos y aduiodescripción así como empresas que se dediquen al sector les gradecería que me pasasen una página de contacto o un e-mail.

Por favor, pónganse en contacto conmigo en perezfernandez.anamaria@gmail.com

Muchas gracias y un saludo a todos

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

busqueda de audiodescriptores y subtítulos sordos

Advanced search

BaccS – Business Accounting Software
Modern desktop project management for freelance translators

BaccS makes it easy for translators to manage their projects, schedule tasks, create invoices, and view highly customizable reports. User-friendly, ProZ.com integration, community-driven development – a few reasons BaccS is trusted by translators!

More info »
SDL Trados Studio 2019 Freelance
The leading translation software used by over 250,000 translators.

SDL Trados Studio 2019 has evolved to bring translators a brand new experience. Designed with user experience at its core, Studio 2019 transforms how new users get up and running and helps experienced users make the most of the powerful features.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search