Alguien sabe donde puedo encontrar "Cartas a Pamaquio" de San Jerónimo, en internet?
Thread poster: pipianam
pipianam
pipianam
Spanish to English
Apr 7, 2008

Hola! Soy Analía, y soy estudiante de primer año del Traductorado Público de Inglés en la provincia de Mendoza, Argentina.

Necesito conseguir " Cartas a Pamaquio" de San Jerónimo, ya que la profesora las nombró en la clase y me llamaron mucho la atención.

Si alguien sabe dónde puedo conseguirlas en Internet, le estaré muy agradecida.

Muchas gracias.

Espero respuestas.

Saludos!

Anyta


 
Luis Antonio de Larrauri
Luis Antonio de Larrauri  Identity Verified
Local time: 02:26
English to Spanish
+ ...
Pamachius Apr 7, 2008

En inglés a este autor se le llama Pamachius. Quizas poniendo Letters to Pamachius aparezca algo. Yo he hecho esa búsqueda, y hay varios resultados.

¡Suerte!


 
pipianam
pipianam
Spanish to English
TOPIC STARTER
Muchas gracias! Apr 8, 2008

Muchas gracias! Voy a buscar lo que me has dicho y a ver que que me sale. Muchísimas gracias!

 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

Alguien sabe donde puedo encontrar "Cartas a Pamaquio" de San Jerónimo, en internet?






Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »