A medio camino
Thread poster: estepix

estepix
Local time: 02:10
English to Spanish
+ ...
Apr 28, 2003

Gracias por vuestra información. Ya sé donde acudir para conseguir un contador, ¿pero como lo coloco en mi perfil de proz? He visto que otros miembros de esta página lo han hecho, pero no sé cómo. He intentado hacerlo mediante el link que se encuentra abajo a la izquierda de la página de edición de perfil (Edite su sitio) pero me envía a un editor html y no sé si ese es el camino.

Gracias por adelantado a vuestras respuestas.

Direct link Reply with quote

Dyran Altenburg  Identity Verified
United States
Local time: 21:10
English to Spanish
+ ...
Problema resuelto Apr 30, 2003

Respuesta enviada en privado.

estepix
Local time: 02:10
English to Spanish
+ ...
TOPIC STARTER
Gracias Dyran Apr 30, 2003

Ya lo hice en el otro post, pero vuelvo a hacerlo en este. Gracias a todos por indicarme donde encontrar los contadores y gracias en especial a Dyran por indicarme dónde colocarlo!!!

Un saludo a todos.

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

A medio camino

Advanced search

CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »
BaccS – Business Accounting Software
Modern desktop project management for freelance translators

BaccS makes it easy for translators to manage their projects, schedule tasks, create invoices, and view highly customizable reports. User-friendly, ProZ.com integration, community-driven development – a few reasons BaccS is trusted by translators!

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search