Help
Thread poster: gnomo

gnomo
Local time: 17:00
Member (Aug 2017)
Spanish
+ ...
May 22, 2003

Hola, soy un pobre ignorante que no sabe todavía qué es una traducción a mano alzada. ¿Podría alguien, por favor, en unas líneas decirme en qué consiste y en qué se diferencia de las demás?

Un saludo cariñoso a todos.

Gnomo

Direct link Reply with quote

Aurora Humarán  Identity Verified
Argentina
Local time: 13:00
English to Spanish
+ ...
Hola May 22, 2003

Hola Gnomo:

Hasta donde yo sé \"a mano alzada\" significa \"manuscrita\". También escuché la expresión para indicar algo hecho en borrador, un boceto, pero creo que \"manuscrita\" es tu respuesta.

Au

gnomo
Local time: 17:00
Member (Aug 2017)
Spanish
+ ...
TOPIC STARTER
Gracias Aurora May 23, 2003

Gracias, Aurora

Desde Almería (España) un saludo muy cariñoso para tí y todos los que participais desde la Argentina.

Antonio (Gnomo)

nimrodtran
Mexico
Member (2014)
English to Spanish
+ ...
¿No será... May 24, 2003

una traducción A TANTO ALZADO?

En tal caso, se trata de una traducción por la que se pagan honorarios predeterminados, independientemente del número de palabras y/o de tareas adicionales que tengas que realizar (maquetación, alineación y mil y un etcéteras).

Saludos,

Emilio

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Help

Advanced search

LSP.expert
You’re a freelance translator? LSP.expert helps you manage your daily translation jobs. It’s easy, fast and secure.

How about you start tracking translation jobs and sending invoices in minutes? You can also manage your clients and generate reports about your business activities. So you always keep a clear view on your planning, AND you get a free 30 day trial period!

More info »
PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search