Off topic: ¿¿¿Alguien tiene este libro???
Thread poster: Andrea Ali

Andrea Ali  Identity Verified
Argentina
Local time: 02:38
Member (2003)
English to Spanish
+ ...
Jul 10, 2003

Hola, amigos y posibles salvadores:

¡De los errores se aprende y cómo! Tengo en mi traducción la referencia a un libro. Busqué en Internet, encontré la traducción con editorial y todo, luego busqué por Internet en las librerías de Buenos Aires y como había dos que tenían el libro en sus listas me despreocupé.
¡Muy mal de mi parte! Hoy a la mañana fui muy ufana a comprarlo (porque me pareció interesante tenerlo) pero no está disponible. Desesperada, volví a casa y consulté la biblioteca de la UBA, la del Congreso y la Biblioteca Nacional. La única biblioteca que tiene copia del libro está en Tandil...

Sólo necesito dos párrafos cortos del libro en cuestión:

"La Identidad Nacional"
Anthony D. Smith
Trama Editorial (1997)

Si alguien lo tiene, le voy a agradecer infinitamente: si no llego con el "deadline" voy a ser "deadwoman"!!!

¡Muchas gracias!

Andreaicon_wink.gif

Jack Doughty  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 05:38
Member (2000)
Russian to English
+ ...
In English at Amazon Jul 10, 2003

Do you need it in Spanish? Amazon.com has "National Identity" by Anthony Smith - several references on Google.

No, that wouldn't be any good, would it? You wouldn't get it in time for the deadline. I'll carry on looking.

[Edited at 2003-07-10 23:03]

Do you think Prof. Smith himself would help you? Found this on Google.

Professor Anthony Smith
... Professor Anthony Smith. ... Email: ads.smith@lse.ac.uk. ... keywords: comparative politics;
ethnic survival; European nationalism; national identity; nationalism; neo ...
www.lse.ac.uk/people/a.d.s.smith@lse.ac.uk/

[Edited at 2003-07-10 23:06]

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

¿¿¿Alguien tiene este libro???

Advanced search

CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »
Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search