traducción literaria de un libro y contrato
Thread poster: Eva Munoz

Eva Munoz  Identity Verified
Spain
Local time: 17:27
French to Spanish
+ ...
Feb 4, 2009

Buenos días,

Me acaban de encargan la traducción de un libro (sin digitalizar) y tengo poca experiencia en cuanto a los trámites a seguir (contrato por ejemplo) y tarifas que se han de aplicar.Estaría muy agradecida si alguien me indica qué pasos debo seguir.Se trata de una traducción directa de francés a español.
Un cordial saludo,Eva

Direct link Reply with quote

Andrew Steel  Identity Verified
Spain
Spanish to English
ACETT Feb 5, 2009

Eva:

Tienes un montón de información (y contratos tipo, etc.) en la página web de la Sección Autónoma de Traductores de Libros de la Asociación Colegial de Escritores de España:

http://www.acett.org

Saludos,

Andrew

Eva Munoz  Identity Verified
Spain
French to Spanish
+ ...
TOPIC STARTER
muchas gracias !! Feb 5, 2009

Muchas gracias Andrew ! Está fenomenal y he encontrado todo lo que necesito.Gracias otra vez.Un cordial saludo,Eva

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

traducción literaria de un libro y contrato

Advanced search

Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search