Off topic: ¿Alguien ha visto la película "The Hulk"?
Thread poster: Susana Galilea

Susana Galilea  Identity Verified
United States
Local time: 05:52
English to Spanish
+ ...
Jul 17, 2003

¡No se rían! Es para un artículo que estoy escribiendo, y necesito saber cómo resolvieron los responsables del doblaje al español la última escena de la película. Quienes la hayan visto ya sabrán a qué me refiero...

Imagino que habrá como mínimo dos versiones del doblaje distintas, una para España y otra para Latinoamérica. No sé si habrán otras para México o países del Caribe. Me interesa recabar toda la información posible.

Para no fastidiarles el suspense a quienes no hayan visto la película, si por favor me pueden escribir directamente a mi correo privado, pues mejor que mejor: sgalilea@ispwest.com

Muchas gracias por adelantado, y un saludo.

Susana Galilea
Accredited Translator, EUTI
sgalilea@ispwest.com
www.accentonspanish.com

[Edited at 2004-05-08 02:54]

Claudia Iglesias  Identity Verified
Chile
Local time: 06:52
Member (2002)
Spanish to French
+ ...
lista de subtituladores Jul 18, 2003

Hola Susana

Podrías averiguar en la lista de traductores de películas y subtituladores, TRAG

Consultar servicios de TRAG: www.YahooGroups.com/group/trag

Suerte.

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

¿Alguien ha visto la película "The Hulk"?

Advanced search

Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search