Problemas de error "424 se requiere un objeto"
Thread poster: Pedro Valdez
Pedro Valdez
Local time: 20:45
English to Spanish
Jul 17, 2009

Hola,

Tengo el siguiente problema, espero que alguien aquí lo haya tenido y pueda ayudarme.

Instalé Trados 7 (Build 615) y Multiterm pero apenas instalé el Multiterm empezó a aparecer dicho mensaje de error.

Olvidé mencionar que cuando instalé Trados, durante la instalación apareció el siguiente mensaje de error: "Microsoft(C) Register Server dejó de funcionar"

Utilizo Windows Vista, Microsoft Word 2003.

¿Alguien podría decirme cómo puedo solucionar dicho problema?

Agradezco por anticipado su ayuda.

[Edited at 2009-07-17 07:08 GMT]

Direct link Reply with quote

Javier Wasserzug  Identity Verified
United States
Local time: 17:45
English to Spanish
+ ...
Compatiblidad Jul 17, 2009

¿Será que Trados 7 es compatible con Windows Vista?

Pedro Valdez
Local time: 20:45
English to Spanish
TOPIC STARTER
Parece ser que es problema de Registro Jul 17, 2009

Hasta donde sé, no hay problema de compatibilidad de versiones. Tengo el patch de compatibilidad de archivos en Word 2007 también.

A pesar del mensaje de error en Word, Workbench funciona correctamente. No tengo problemas con las memorias, sólo con la creación y manejo de glosarios (Multiterm).

Este fin de semana reinstalaré Windows. Veré si de esa forma puedo solucionar el problema con el Registro.

Gracias

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Problemas de error "424 se requiere un objeto"

Advanced search

Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search