Importar una memoria de versión antigua
Thread poster: Ane9
Ane9
Spanish to Basque
Jul 19, 2009

¡Hola a todos!

Tengo dos ordenadores, uno con Trados 6.5 y el otro con Trados 2007. Me gustaría importar las memorias de Trados 6.5 a las que tengo en Trados 2007, pero no sé exactamente cómo hacerlo. ¿Hay que usar la opción Importar, no? Pero según tengo entendido, la memoria tiene que ir en .txt, ¿no? ¿Alguien me diría, por favor, los pasos que tengo que seguir?
Muchas gracias de antemano.
Un saludo.
Ane

Direct link Reply with quote

David Russi  Identity Verified
United States
Local time: 21:31
English to Spanish
+ ...
Primero exportas la memoria Jul 19, 2009

desde el sistema antiguo (Archivo>Exportar) en formato .txt (ta va mostrar varias opciones), y luego la importas desde el nuevo. (Archivo>Importar)

Ane9
Spanish to Basque
TOPIC STARTER
Gracias! Jul 19, 2009

¡Muchas gracias, David!
Un saludo.
Ane

Fernando Toledo  Identity Verified
Germany
Local time: 05:31
German to Spanish
Export -> Import Jul 20, 2009

Como en todos los programas, ni más ni menos.

Pero no creo que haya ninguna dificultad en abrir una TM de la 6,5 en la 2007.

Simplemente, ábrela. Recuerda que una TM es siempre un paquete de cinco archivos que deben estar en la misma carpeta.

Regar2

F

Ane9
Spanish to Basque
TOPIC STARTER
Gracias Jul 21, 2009

Gracias a ti también, Fernando. No sé por qué no se me había ocurrido lo de exportar... Y eso que me he leído el manual de arriba abajo.
¡Saludos!
Ane

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Importar una memoria de versión antigua

Advanced search

Across v6.3
Translation Toolkit and Sales Potential under One Roof

Apart from features that enable you to translate more efficiently, the new Across Translator Edition v6.3 comprises your crossMarket membership. The new online network for Across users assists you in exploring new sales potential and generating revenue.

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search