Project Open Desaparecidos
Thread poster: Ángel Guillén

Ángel Guillén  Identity Verified
Spain
Local time: 19:58
English to Spanish
Aug 31, 2009

Hola:

No sé si éste es el lugar para postear este tema. Si no es así, pido disculpas.

Os cuento: desde hace más de 6 meses trabajo con Project Open, una herramienta de gestión de proyectos de traducción con un servicio SaS (software as a service). Desde hace 3 ó 4 días ha dejado de funcionar nuestra página de gestión alojada en su servidor. Les he enviado 3 emails y llamado, tanto a España como Alemania, y no tengo respuesta.

Escribo este post por si alguien sabe algo de ellos. ¿Han desaparecido? ¿Han cerrado?... Si alguien sabe algo de ellos, agradecería que me informaseis por ir buscando otra solución

Gracias

Angel

Spain
English to Spanish
TOPIC STARTER
Aparecieron Aug 31, 2009

Finalmente aparecieronicon_wink.gif

María José Iglesias  Identity Verified
Italy
Italian to Spanish
+ ...
¡Uff, menos mal! Aug 31, 2009

¿Qué había pasado?

MJ

Spain
English to Spanish
TOPIC STARTER
servidor off Aug 31, 2009

Según sus explicaciones, el servidor estaba off. Cosas de la informática...o quizás el que hayan tardado caso 3 días sea cosa de la fecha...! No sé, habrá que pensar bien!

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Project Open Desaparecidos

Advanced search

PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search