Diccionarios de derecho laboral
Thread poster: Montse de la Fuente

Montse de la Fuente  Identity Verified
Spain
Local time: 15:34
English to Spanish
+ ...
Oct 26, 2003

Hola a todos:
un amigo abogado me ha preguntado por diccionarios inglés-español especializados en Derecho Laboral. Si conocéis algún buen diccionario o glosario, será bienvenido.

Gracias a todos y feliz domingo,

xxxmgonzalez
English to Spanish
+ ...
No sé si te servirá de algo. Oct 26, 2003

Aquí tienes uno en línea:

http://ilis.ilo.org/ilis/ilisterm/ilintrte.html

Un saludo. MG.

microbar.gif

Montse de la Fuente  Identity Verified
Spain
Local time: 15:34
English to Spanish
+ ...
TOPIC STARTER
No puedo abrir el enlace Oct 26, 2003

Gracias MG:
por un lado por el enlace Diccionarios en Internet. El otro enlace no puedo abrirlo. ¿Está bien la página?
Un saludo,

Montse

xxxmgonzalez
English to Spanish
+ ...
Prueba en otro momento, Oct 26, 2003

Montse de la Fuente wrote:

Gracias MG:
por un lado por el enlace Diccionarios en Internet. El otro enlace no puedo abrirlo. ¿Está bien la página?
Un saludo,

Montse

o prueba a abrir la carpeta en la que está el documento, o la página principal del sitio. Tiene aspecto de ser un problema del servidor, más que de página inexistente. Un cordial saludo. MG.

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Diccionarios de derecho laboral

Advanced search

PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »
SDL MultiTerm 2017
Guarantee a unified, consistent and high-quality translation with terminology software by the industry leaders.

SDL MultiTerm 2017 allows translators to create one central location to store and manage multilingual terminology, and with SDL MultiTerm Extract 2017 you can automatically create term lists from your existing documentation to save time.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search