Instalación
Thread poster: Elise Tiberghien

Elise Tiberghien  Identity Verified
Spain
Local time: 02:23
Member (2009)
Spanish to French
+ ...
Feb 18, 2010

Acabo de comprar SDL Trados Studio 2009 SP1, lo descargué y lo guardé en mi ordenador. ahora que lo quiero ejecutar, me sale un mensaje de error diciendo que no es una aplicación Win32 válida.
¿alguien para echarme una mano?
gracias!

En la página de ayuda de Trados, dicen que desinstalar el antivirus cuando sale este mensaje. Lo que hice... pero sigue saliendo el mismo mensaje cuando quiero ejecutar.

[Edited at 2010-02-18 20:16 GMT]

Direct link Reply with quote

Emma Goldsmith  Identity Verified
Spain
Member (2010)
Spanish to English
Soporte técnico de SDL Feb 18, 2010

Hola ELISE
No sé solucionar tu problema, pero tienes derecho a soporte técnico gratis de SDL por cualquier problema relacionado con la instalación del programa.
Te pongo las instrucciones para solicitar dicha ayuda que suelen dar los técnicos de SDL en el foro "SDL Trados Support" en inglés.

If you are still experiencing a problem then I recommend you follow these steps through the Solution Finder to log a case:

1. Download & Installation Problems
2. I get an error message during installation.
3. I get another error message.

You will then be given as support form to fill in and send to our support team.

I hope this helps.

Many Thanks,

Gareth Powell
SDL Support Team

Espero que te sirva de ayuda.

[Edited at 2010-02-18 21:45 GMT]

Spain
Member (2009)
Spanish to French
+ ...
TOPIC STARTER
Ayuda Feb 18, 2010

Muchas gracias Emma, .. es que esta situación es muy frustrante !!!!!!!
Voy a investigar por ahi,
gracias!
Elise

Emma Goldsmith  Identity Verified
Spain
Member (2010)
Spanish to English
otra posibilidad Feb 18, 2010

Ahora veo que tu mensaje de error aparece en el Solution Finder. Si ya has quitado el antivirus, prueba lo siguiente:

Please try if using a different browser helps (if you use Internet Explorer you could try for example Mozilla Firefox).

You can also use the alternative download via FTP. You can find the FTP download link directly below the red download button in the download section.

Spain
Member (2009)
Spanish to French
+ ...
TOPIC STARTER
encontrado! Feb 19, 2010

Muchas gracias Emma por la pista que me diste, al final conseguí instalarlo desde el link FTP que mencionabas en tu mensaje!
Gracias
Elise

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Instalación

Advanced search

TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
SDL MultiTerm 2017
Guarantee a unified, consistent and high-quality translation with terminology software by the industry leaders.

SDL MultiTerm 2017 allows translators to create one central location to store and manage multilingual terminology, and with SDL MultiTerm Extract 2017 you can automatically create term lists from your existing documentation to save time.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search