Como hacer para que pies de página en doc.word queden en la misma página que el doc.original
Thread poster: Alejandra Hozikian

Alejandra Hozikian
Argentina
Local time: 15:40
Member (2004)
English to Spanish
+ ...
Dec 28, 2010

Hola Colegas,

Estoy con un documento largo, dividido por su extensión en partes. Estoy con la primera y ya quedaron los pies de página en página distintas al original, es decir, pasaron a la página siguiente. ¿Existe algún modo de volverlos a colocar donde estan en el original?

Muchas gracias por la ayuda que me puedan brindar!

Saludos,

Alejandra

Direct link Reply with quote

Leopoldo Gurman
United States
Local time: 13:40
Member (2004)
English to Spanish
Opciones de pie de página Dec 28, 2010

Hola Alejandra,
Te paso un vínculo que puede servirte, según la versión de word que tengas habrá algunas variaciones, pero básicamente se trata de trabajar con secciones y marcar o desmarcar la opción para que los pies de página sean iguales o no a los anteriores.

http://office.microsoft.com/es-hn/word-help/insertar-encabezados-y-pies-de-pagina-HP001226486.aspx

En la propia ayuda de word (F1) también encontrarás instrucciones.
Saludos,

Leo

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Como hacer para que pies de página en doc.word queden en la misma página que el doc.original

Advanced search

SDL Trados Studio 2017 Freelance
The leading translation software used by over 250,000 translators.

SDL Trados Studio 2017 helps translators increase translation productivity whilst ensuring quality. Combining translation memory, terminology management and machine translation in one simple and easy-to-use environment.

More info »
LSP.expert
You’re a freelance translator? LSP.expert helps you manage your daily translation jobs. It’s easy, fast and secure.

How about you start tracking translation jobs and sending invoices in minutes? You can also manage your clients and generate reports about your business activities. So you always keep a clear view on your planning, AND you get a free 30 day trial period!

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search