Trados 6.5 con Windows 7
Thread poster: Julia Gorostiza

Julia Gorostiza
Argentina
Local time: 17:25
English to Spanish
+ ...
Jan 20, 2011

Hola a todos. Estoy intentando instalar Trados 6.5 en mi notebook que viene con Windows 7. En mi PC de escritorio que tiene Windows Professional no había tenido problemas, pero acá no puedo. ¿Alguien tiene algún tip?
¡Muchas gracias!
Julia

Direct link Reply with quote

Tomás Cano Binder, BA, CT  Identity Verified
Spain
Local time: 22:25
Member (2005)
English to Spanish
+ ...
Hm... No directamente, al parecer Jan 20, 2011

Quizá quieras echar un vistazo a esta conversación anterior: http://fra.proz.com/forum/sdl_trados_support/152084-trados_65_and_windows_7.html

Al parecer no todas las versiones de Windows 7 funcionan correctamente con las versiones anteriores de Trados. ¿Qué versión de Windows 7 tienes en la compu?

Julia Gorostiza
Argentina
Local time: 17:25
English to Spanish
+ ...
TOPIC STARTER
Trados 6.5 con Windows 7 - Éxito Jan 21, 2011

Pude hacerlo, gracias al consejo de un amigo técnico que me dijo que ejecutara el Setup como Administrador. ¡Gracias por las respuestas!

Tomás Cano Binder, BA, CT  Identity Verified
Spain
Local time: 22:25
Member (2005)
English to Spanish
+ ...
¡Claro! Jan 21, 2011

Julia Gorostiza wrote:
Pude hacerlo, gracias al consejo de un amigo técnico que me dijo que ejecutara el Setup como Administrador. ¡Gracias por las respuestas!

Cierto. No caí en ello. Me alegro de que se te haya resuelto. ¡Saludos!

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Trados 6.5 con Windows 7

Advanced search

Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search