https://www.proz.com/forum/spanish/199198-ayuda_urgente_limpiar_archivo_en_tag_editor.html

Ayuda urgente - Limpiar archivo en Tag Editor
Thread poster: Maria Bellido Lois

Maria Bellido Lois  Identity Verified
Spain
Local time: 18:48
Member (2006)
German to Spanish
+ ...
May 17, 2011

¡Hola a todos!
Tengo la versión SDL Trados 2007. Necesito limpiar urgentemente un archivo en Tag Editor. Cuando abro el documento que quiero limpiar y le doy a "Save Target as" , me sale el siguiente mensaje: "Unable to locate original file (especifica ruta donde está el documento en mi `PC) Please copy this original file into the directory and try again".

No sé qué hacer. No he cambiado el documento de nombre ni de sitio desde que empecé a traducirlo.

Si a
... See more
¡Hola a todos!
Tengo la versión SDL Trados 2007. Necesito limpiar urgentemente un archivo en Tag Editor. Cuando abro el documento que quiero limpiar y le doy a "Save Target as" , me sale el siguiente mensaje: "Unable to locate original file (especifica ruta donde está el documento en mi `PC) Please copy this original file into the directory and try again".

No sé qué hacer. No he cambiado el documento de nombre ni de sitio desde que empecé a traducirlo.

Si alguien me puede echar una mano, estaría muy agradecida.

un saludo
María
Collapse

Tomás Cano Binder, BA, CT  Identity Verified
Spain
Member (2005)
English to Spanish
+ ...
¿El tipo? May 17, 2011

¿Es posible que hayas cambiado el tipo del archivo, por ejemplo de DOC a DOCX...?

Emma Goldsmith  Identity Verified
Spain
Member (2010)
Spanish to English
fichero original May 17, 2011

¿Supongo que tienes el fichero original?
Si solo te han enviado el ttx, no podrás limpiarlo.

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Ayuda urgente - Limpiar archivo en Tag Editor

Advanced search

CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »