Off topic: Invitación: ¿Qué tienen que hacer el 5 de mayo de 2004 a las 20:30?
Thread poster: Pat Mazzucco

Pat Mazzucco  Identity Verified
Argentina
Local time: 10:22
Spanish to English
+ ...
Apr 27, 2004

Los invito a todos/as a la presentación de la nueva edición (4ta.) de mi "Diccionario Bilingüe de Terminología Jurídica" en la Sala R. Arlt de la Feria del Libro en la Rural.

Los espero,
un gran abrazo...

Patricia Mazzucco

Direct link Reply with quote

Judy Rojas  Identity Verified
Chile
Local time: 10:22
Spanish to English
+ ...
Reservame una copia Apr 27, 2004

Querida Patricia:

Lamentablemente no podré estar allí para esa fecha, pero en dos semanas más mi esposa y yo viajamos a Bs. As. en nuestro viaje anual de búsqueda de diccionarios y te puedo garantizar que el tuyo será uno de los primeros que compraremos.

Aqui lo consideramos nuestra "biblia" de referencia jurídica. En nuestro último Pow Wow, se habló mucho de la calidad de tu trabajo.

Felicitaciones,

Ricardo

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Invitación: ¿Qué tienen que hacer el 5 de mayo de 2004 a las 20:30?

Advanced search

CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search