Problema con WF classic, versión 6.01g
Thread poster: Dinorah Maria Tijerino-Acosta

Dinorah Maria Tijerino-Acosta
Local time: 04:34
English to Spanish
+ ...
Nov 25, 2011

Estoy teniendo problemas con mi wordfast classic (no WF Pro), tengo una versión antigua de Word 2000 y es la que he estado usando hasta ahora. Sin embargo instalé Word 2007 y por consiguiente está versión de WF classic (de nuevo hago la aclaración que no es WF Pro) que es la 6.01g. En esta versión de word no me quiere aceptar las TM ni los glosarios, si los acepta pero sin embargo cuando salgo y vuelvo a entrar tanto la TM como los glosarios es como si nunca los hubiese puesto.

Podría alguien darme una idea de qué es lo que está pasando, yo no lo entiendo, sin embargo en mi Word 2000 si funciona sin ningún problema, pero necesito moverme por lo menos a Word 2007 y este es mi gran problema.

Gracias por toda la ayuda que me puedan brindar!

Saludos,

Dinorah

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Problema con WF classic, versión 6.01g

Advanced search

PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »
SDL MultiTerm 2017
Guarantee a unified, consistent and high-quality translation with terminology software by the industry leaders.

SDL MultiTerm 2017 allows translators to create one central location to store and manage multilingual terminology, and with SDL MultiTerm Extract 2017 you can automatically create term lists from your existing documentation to save time.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search