Studio 2009: No veo los términos ingresados en la TM
Thread poster: Mariana T. Buttermilch

Mariana T. Buttermilch  Identity Verified
Argentina
Local time: 04:11
German to Spanish
+ ...
Feb 7, 2012

Como de costumbre, abrí el paquete que me mandó el cliente pero aparentemente metí mal el dedito y si bien el marcador de abajo (el del avance me indica en este momento 33,61% traducido, cuando busco coincidencias (porque sé que ya usé esa palabra antes, me indica sin coincidencia). To the point: ¿qué hago para solucionarlo?. por lo demás ya me anoté en un curso de TRADOS STUDIO para marzo, pero mientrastanto debería solucionar esto.
Gracias y saludos con mucho calor para los que están en el otro hemisferio:)))

Liselotte K. de Hennig  Identity Verified
Uruguay
Spanish to German
+ ...
Verificar la configuración Feb 8, 2012

Hola Mariana,
posiblemente te ayuden las explicaciones que figuran aquí:
http://www.proz.com/forum/sdl_trados_support/217037-updating_tm_in_trados_2011.html

Espero que te sea de ayuda
Liselotte

Mariana T. Buttermilch  Identity Verified
Argentina
German to Spanish
+ ...
TOPIC STARTER
Danke Liselotte!!!! Feb 8, 2012

Me salvaste la vida con esto, cteo que es la solución que busco, no lo puedo probar de momento pues viene mi yerno a cenar en 10 minutos y aún no me he duchado! Te cuento como me fue cuando lo pruebe!!!

Herzliche Grüsse,
Mariana

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Studio 2009: No veo los términos ingresados en la TM

Advanced search

Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
SDL Trados Studio 2017 Freelance
The leading translation software used by over 250,000 translators.

SDL Trados Studio 2017 helps translators increase translation productivity whilst ensuring quality. Combining translation memory, terminology management and machine translation in one simple and easy-to-use environment.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search