Dudas sobre el cambio de Trados Studio 2009 a 2011
Thread poster: kadu
kadu
Spain
Local time: 02:14
Spanish to German
+ ...
Apr 12, 2012

Hola:
tenía hasta ahora Studio 2009 y Multiterm 2009. Ahora he instalado la licencia con Studio 2011 y mi pregunta es: ¿tengo que desinstalar Studio 2009¿ ¿Y si mis clientes me envián archivos o proyectos en Studio 2009 puedo trabajar con la versión 2011 y después enviarles el proyecto para que podrán abrirlo en Studio 2009? ¿También tengo que desinstalar Trados 2007 y podría después trabajar con TagEditor?
En la página de SDL no he podido encontrar ayuda, primero porque está todo en inglés y me cuesta demasiado entenderlo. Ni en alemán, ni en español hay información suficiente.
Muchas gracias
Kadu

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Dudas sobre el cambio de Trados Studio 2009 a 2011

Advanced search

CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »
SDL Trados Studio 2017 Freelance
The leading translation software used by over 250,000 translators.

SDL Trados Studio 2017 helps translators increase translation productivity whilst ensuring quality. Combining translation memory, terminology management and machine translation in one simple and easy-to-use environment.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search