Instant Publisher
Thread poster: Vitos

Vitos
Argentina
Local time: 19:11
English to Spanish
Nov 20, 2012

¡Hola! ¿Cómo están? Quería consultarles y ver qué orientación me dan. Yo me dedico a la traducción hace no muchos años y recién ahora estoy empezando a trabajar con clientes fuera de Argentina.
Con uno de ellos estoy negociando de hacer una traducción de su libro y necesita además de ello que lo publique a través de instantpublisher.com (empresa norteamericana), que por lo que he visto es donde se publican libros copyright online (creando una cuenta, el libro tiene que tener un determinado formato, etc). Mi duda es si puedo utilizar ese servicio de Instant Publisher desde aquí Argentina o solo en Estados Unidos.
Además, ¿puedo confiar en que esto no es una "avivada"?

¡Cualquier info que me puedan brindar me será de gran ayuda! Porque por internet no encontré mucho.

Thanks!icon_wink.gif

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Instant Publisher

Advanced search

TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search