Mensaje de error: ya se agregó un elemento con la misma clave (Trados Studio 2011)
Thread poster: Ezequiel Fernandez

Ezequiel Fernandez
Local time: 13:10
English to Spanish
+ ...
Apr 24, 2013

Buenas noches:

Envío esta consulta por si alguien puede ayudarme.

Estoy utilizando Trados Studio 2011, versión Starter.

Al intentar "guardar destino como", después de terminar la traducción y verificación correcta de etiquetas, no me deja, y me sale el siguiente mensaje de error: ya se agregó un elemento con la misma clave.
Tengo la impresión de que el problema es del Starter, no del archivo o de su extensión (41.000 kb). Es un error de archivo de escritura (no del Checker 3.0). Parece que existe un elemento duplicado en el registro, pero no sé porque sucede.

Mi sistema operativo es Windows 7.
He probado varias cosas: reiniciar el PC, finalizar traducción, etc. sin éxito.
Agradecería cualquier pista o sugerencia.

Saludos a todos/as
Larrú,

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Mensaje de error: ya se agregó un elemento con la misma clave (Trados Studio 2011)

Advanced search

memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »
LSP.expert
You’re a freelance translator? LSP.expert helps you manage your daily translation jobs. It’s easy, fast and secure.

How about you start tracking translation jobs and sending invoices in minutes? You can also manage your clients and generate reports about your business activities. So you always keep a clear view on your planning, AND you get a free 30 day trial period!

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search