https://www.proz.com/forum/spanish/45955-en_busca_de_cursos_en_l%C3%ADnea_photoshop_flash_etc.html

En busca de cursos en línea (Photoshop, Flash, etc)
Thread poster: Claudia Alvis
Claudia Alvis
Claudia Alvis  Identity Verified
Peru
Local time: 12:48
Member
Spanish
+ ...
Apr 26, 2006

Hola a todos. Un amigo me ha preguntado dónde puede encontrar cursos en línea en castellano de programas como Corel Draw, Photoshop, Dreamweaver, Flash, Visual Basic, C++, Oracle, etc.

Me gustaría saber si han tenido experiencia con esta clase de cursos y si valen la pena.

Gracias


 
M.C. SELVA
M.C. SELVA  Identity Verified
Spain
Local time: 19:48
French to Spanish
Cursos en línea Apr 27, 2006

Si te refieres a cursos no presenciales, no sé, pero si te refieres simplemente a los manuales escritos, o a manuales de cursos simplemente - que a veces son de cursillos de universidad- mira en la web del programador.
3w.lawebdelprogramador.com
Ahí encontrarás de todo.
Un saludo
MC


 
Rossella Cascone
Rossella Cascone
Spain
Local time: 19:48
Spanish to Italian
+ ...
También puedes mirar en MailxMail Apr 28, 2006

Yo he encontrado muchos cursos (más que nada son manuales redactados por usuarios expertos), pero, eso si, no te dejan ninguna acreditación. Van muy bien si quieres dedicarte al autoaprendimiento, ya que son gratúitos.
Un saludo.


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

En busca de cursos en línea (Photoshop, Flash, etc)






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »