Off topic: ¿Moneybookers para México?
Thread poster: SandraV

SandraV  Identity Verified
Mexico
Local time: 17:07
Member (2004)
English to Spanish
+ ...
Oct 3, 2006

Hola:

¿Alguien sabe si se pueden recibir pagos a través de Moneybookers para México? Si es así y alguien de México ha usado este servicio, ¿me podría decir qué tal funciona?

Muchas gracias y saludos.

Sandra

Direct link Reply with quote

Gabriela Lozano  Identity Verified
Mexico
English to Spanish
+ ...
Oct 4, 2006

Hola, Sandra,

sí es posible usarlo para México. Hace poco me registré, aunque no he tenido oportunidad de usarlo, pero próximamente... Ya te avisaré.

Saludos

SandraV  Identity Verified
Mexico
Member (2004)
English to Spanish
+ ...
TOPIC STARTER
¡Muchas gracias! Oct 4, 2006

Hola Linaza:

Muchas gracias por tu respuesta. Es que había entrado a su página, pero no encontré información sobre el servicio de transferencia a bancos mexicanos. Espero que tengan un servicio tan bueno como Paypal, que a mí me ha dado muy buen resultado, pero ahora un cliente me quiere pagar por medio de Moneybookers.

¡Saludos!

Sandra

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

¿Moneybookers para México?

Advanced search

Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search