Proyecto terminologico: presupuesto
Thread poster: Y. Peraza

Y. Peraza
Local time: 08:17
Danish to Spanish
+ ...
Nov 29, 2006

Hola,

Me han ofrecido hacer un trabajo que no sé cómo presupuestar. Se trata de elaborar unas fichas terminológicas y hacer un glosario trilingüe. Alguien puede orientarme con esto? Gracias de antemano.

María José Iglesias  Identity Verified
Italy
Italian to Spanish
+ ...
Tarifa horaria o a forfait Nov 30, 2006

Hola Yaiza,

Yo diría que quizá podrías aplicar una tarifa horaria, sobre todo porque para un trabajo así lo que tendrías que considerar es el tiempo que vas a necesitar. Esto, lógicamente, puedes valorarlo inicialmente sólo de forma aproximada, pero pienso que tu cliente puede comprenderlo.

Si viendo el trabajo ya puedes calcular más o menos cuánto tiempo vas a necesitar, siempre puedes proponer un precio a forfait que comprenda tanto el tiempo como las búsquedas (si las hubiera), dificultad terminológica, etc.

Bilore  Identity Verified
France
English to French
+ ...
Hola Yaiza Nov 30, 2006

Te he mandado informaciones a cerca de esta oferta a través tu perfil.

Christine

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Proyecto terminologico: presupuesto

Advanced search

memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »
WordFinder Unlimited
For clarity and excellence

WordFinder is the leading dictionary service that gives you the words you want anywhere, anytime. Access 260+ dictionaries from the world's leading dictionary publishers in virtually any device. Find the right word anywhere, anytime - online or offline.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search