Enviar correo urgente de Colombia a EEUU
Thread poster: Nicolas Coyer
Nicolas Coyer  Identity Verified
Colombia
Local time: 15:47
Spanish to French
+ ...
Mar 27, 2007

Esa es una pregunta para mis colegas colombianios: ¿hay algún servicio de correo urgente que recomendarían para mandar papeles a EEUU?
Un familiar mío usó Fedex y no quedó satisfecho con el servicio. Entonces, busco una empresa que me pueda garantizar que lo que mando sí va a llegar y rápido.

Gracias

[Modifié le 2007-03-27 19:08]

Direct link Reply with quote

Giovany Rodríguez Monsalve
Colombia
English to Spanish
+ ...
Creo que estas te pueden servir. Mar 28, 2007

Hola Nicolás.

Consulta en Coordinadora, creo que ellos prestan el servicio que necesitas a través de UPS.

Espero que te sirva esta información.

www.coordinadora.com

Colombia
Spanish to French
+ ...
TOPIC STARTER
Gracias Mar 28, 2007

Finalmente, el envío salió temprano esta tarde (como a las 4) con DHL. Tenía que mandar esos documentos antes de las 5-6.
Después, me llegó tu respuesta. Pero gracias en todo caso por el consejo.
Un saludo

Colombia
Spanish to French
+ ...
TOPIC STARTER
DHL Mar 28, 2007

Ya llegó (esta mañana a las 10, o sea las 9 de acá) el envío de DHL que mandé ayer. Pude rastrear el documento en línea (y me lo confirmó el destinatario). Me parecieron muy eficientes.

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Enviar correo urgente de Colombia a EEUU

Advanced search

Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
SDL MultiTerm 2017
Guarantee a unified, consistent and high-quality translation with terminology software by the industry leaders.

SDL MultiTerm 2017 allows translators to create one central location to store and manage multilingual terminology, and with SDL MultiTerm Extract 2017 you can automatically create term lists from your existing documentation to save time.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search