Tarifas en Francia
Thread poster: Elena Miguel

Elena Miguel  Identity Verified
Spain
Local time: 11:30
English to Spanish
+ ...
Dec 13, 2002

Una pregunta para los traductores españoles que estén acostumbrados a trabajar con agencias francesas, ¿qué se puede considerar una tarifa normal desde España para una agencia en ese país?

Puesto que las tarifas son ridículamente bajas en España y siempre he oído que en el resto de Europa pagan bastante más no quiero pedir una tarifa demasiado baja ahora que por primera vez tengo la oportunidad de trabajar para una agencia francesa.

Muchas gracias por adelantado.

Direct link Reply with quote

Samantha Hoffmann  Identity Verified
Local time: 11:30
Member (2002)
English to French
+ ...
tarifas en francia Dec 13, 2002

las tarifas normales en francia (tarifa agencia) se situan entre 0.07 y 0.09 €, dependiendo de la tecnicidad del texto.

un saludo,

sam

Patricia Posadas  Identity Verified
Spain
Local time: 10:30
Member (2002)
English to Spanish
+ ...
Agree Dec 14, 2002

Estoy de acuerdo con Sam aunque pondría en 0.06 el límite inferior. Algunas empresas de consultoría, localización etc. que luego editan mucho los textos, pagan algo menos las no especializadas.

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Tarifas en Francia

Advanced search

Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search