Off topic: como ver mi listado de preguntas pendientes de calificación
Thread poster: mariantrad
mariantrad
English to Spanish
Jan 10, 2003

Resulta que he borrado sin querer todas las preguntas pendientes de calificación. Esto me ha pasado alguna vez más, pero -ya no recuerdo cómo- existía la posibilidad de ver una lista completa con todas las preguntas que he hecho, con todas las preguntas pendientes de calificación. ¿Alguien me puede recordar dónde está esa opción?

[addsig]

Direct link Reply with quote

Claudia Iglesias  Identity Verified
Chile
Local time: 19:14
Member (2002)
Spanish to French
+ ...
Hola Jan 11, 2003

Quote:

On 2003-01-10 09:01, mariantrad wrote:

Resulta que he borrado sin querer todas las preguntas pendientes de calificación.

Supongo que hablas de tu buzón de correo.

Quote:

¿Alguien me puede recordar dónde está esa opción?

Ve a la página en que aparecen todas las preguntas (desde la página principal, selecciona \"see more questions\", de ahí, debajo de donde se ponen los idiomas tienes la posibilidad de ver tus preguntas y tus respuestas.

Avísame cuando veas esta respuesta porque voy a desplazar tu mensaje al foro en español.

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

como ver mi listado de preguntas pendientes de calificación

Advanced search

CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search