Off topic: un poco de humor negro y pedir disculpas por mi acaloramiento en \"la playa esta negra\"
Thread poster: spoutnick
spoutnick
spoutnick
Local time: 03:32
English to French
Jan 14, 2003

A veces me embalo. pido disculpas y con este enlace un poco de humor.

http://www.yonkis.ya.com/flash/avertefuel.htm


 
Gabi
Gabi
Local time: 08:32
German to Spanish
+ ...
Disculparse Jan 15, 2003

No quiero regresar al foro aquél para ver qué dijiste o dejaste de decir.



Un acto de disculpas público siempre enaltece.



Y a las palabras le siguen acciones. Vamos... ¿Por qué no borras el otro mensaje ofendido? Creo que no merece la pena


 
nimrodtran
nimrodtran
Spain
Member (2014)
English to Spanish
+ ...
Sabias palabras Jan 16, 2003

las de doña Gabi.



Apoyo la moción de que borres el mensaje.



\"No dejes que la ira te domine porque se mina tu fortaleza\", decía Confucio al Príncipe, exhortándole sabiamente a cuidar de sus palabras, actos y pensamientos...



(¡Por Dios, si así de calentón era yo de joven!... y la edad sólo me ha calmado un poco).



Con un cariñoso \"no hodas, espúnik\", se despide



Emilio


 
lidius
lidius  Identity Verified
Spain
Local time: 08:32
German to Spanish
+ ...
el enlace es divertidísimo Jan 17, 2003

No sé por qué pides disculpas (y ahora no voy a dedicarme a buscar el motivo en los fórums), pero me lo he pasado en grande con el enlace.

Aserejé!!!

L.


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

un poco de humor negro y pedir disculpas por mi acaloramiento en \"la playa esta negra\"






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »