Betalningar från USA mfl länder
Thread poster: maker
maker  Identity Verified
Sweden
Local time: 04:13
Member (2007)
English to Swedish
+ ...
Feb 18, 2007

Har precis dragit igång med firman och erkänner att jag är nybörjare på det här med betalningar och fakturor. I nuläget gör jag mest jobb för uppdragsgivare i USA och England. Funderar på vad som är lämpligast, bankgiro, PayPal eller endast insättning på konto (vilket jag fått hittills men det innebär ju en viss kostnad för kunden). Har skummat igenom Nordeas och Swedbanks information på nätet om Bankgiro och uppsamlingskonton, men det ger inte tillräckligt med information. Skulle vilja hitta en lösning som gör att jag på ett enkelt sätt kan ta emot betalningar från olika länder. Tips?

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Betalningar från USA mfl länder

Advanced search

SDL MultiTerm 2017
Guarantee a unified, consistent and high-quality translation with terminology software by the industry leaders.

SDL MultiTerm 2017 allows translators to create one central location to store and manage multilingual terminology, and with SDL MultiTerm Extract 2017 you can automatically create term lists from your existing documentation to save time.

More info »
PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search