Tack och adjö
Thread poster: Reino Havbrandt (X)

Reino Havbrandt (X)
Sweden
Local time: 09:15
Finnish to Swedish
+ ...
Dec 7, 2007

Blev idag portad på KudoZ, så några fler svar från mig blir det inte. Tack för den tid som varit, och alla intressanta frågor jag haft förmånen att besvara. Tack även för alla fina svar jag fått på mina frågor.

Eftersom jag är portad på ProZ, så tog jag bort alla öppna svar, det måste väl ha varit något av dem som var upprörande för någon. Jag har inte fått någon förklaring till varför jag är portad, och struntar i det.

De hade t om gått in och svartlistat min riktiga e-postadress, som jag tyvärr hade kvar på ProZ-sidan, därför tog jag bort den från ProZ och ersatte med en hotmail. Jag fick svårigheter att få igenom e-post till en viktig kund i Tyskland. Det är inte värt besväret att vara med på KudoZ ifall de även går in och saboterar min ordinarie jobbverksamhet. Jag kommer nu att skaffa ytterligare en (hemilg) e-postadress på egen nyregistrerad domän, som jag bara lämnar ut till kunder.

Salthatten

[Edited at 2007-12-07 12:54]

Mats Wiman  Identity Verified
Sweden
Member (2000)
German to Swedish
+ ...

Moderator of this forum
Upp med hakan Reino! Dec 7, 2007

Du är inte portad från ProZ.com (hela websidan)

Du har fått 'gult mkort' för tiden 6-20 december p.g.a av ditt svar på frågan http://www.proz.com/kudoz/2294434

Jared i Syracuse har medelat dig: "Please familiarize yourself with site rules http://www.proz.com/rules and respect them when answering KudoZ", dvs KudoZ-frågor ska besvaras - inte kommenteras.

Kom igen Reino!

Hälsn

Mats

Reino Havbrandt (X)
Sweden
Finnish to Swedish
+ ...
TOPIC STARTER
delete Dec 7, 2007

[Edited at 2007-12-08 13:25]

Tomasz Ratajczak  Identity Verified
Polish to Swedish
+ ...
Synd Dec 7, 2007

Synd att du lämnar ProZ men är det ditt val så.

Enrique Cavalitto  Identity Verified
Argentina
Local time: 04:15
Member (2006)
English to Spanish
Account cancelled Dec 8, 2007

Salthatten account has been cancelled as requested in this thread. This kind of issues are better channeled through the Support system www.proz.com/support

Regards,
Enrique

Mats Wiman  Identity Verified
Sweden
Member (2000)
German to Swedish
+ ...

Moderator of this forum
Reino står fast Dec 9, 2007

Jag försökte övertyga Reino (xxxSalthatten m.fl.) om det kloka i att stå kvar eller ansöka om återinträde (vilket med bevarade data ska vara möjligt)
men Reino står fast vid sitt beslut, vilket är att beklaga.

Mats

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Tack och adjö

Advanced search

CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »
SDL MultiTerm 2019
Guarantee a unified, consistent and high-quality translation with terminology software by the industry leaders.

SDL MultiTerm 2019 allows translators to create one central location to store and manage multilingual terminology, and with SDL MultiTerm Extract 2019 you can automatically create term lists from your existing documentation to save time.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search