Asesor de impuestos de confianza en Barcelona... Consejos?
Thread poster: Cristian Campani

Cristian Campani
Italy
Local time: 15:49
French to Italian
+ ...
Sep 4, 2011

Hola,

En un par de meses me voy a mudar a Barcelona, donde pienso quedarme. Tendré entonces que darme da alta de autónomo y todo eso...
Querría buscar un asesor de impuestos (sobre todo para que me ayude con los papeleos iniciales, ya que no soy español y nunca he trabajado de autónomo en España), pero como no conozco a nadie allá, si me podríais aconsejar alguno de confianza en la ciudad o en los alrededores os lo agredecería mucho

Ciao!

Cristian C

Direct link Reply with quote

Monika Jakacka Márquez  Identity Verified
Spain
Member (2006)
Polish to Spanish
+ ...

Moderator of this forum
Contactar en privado Sep 4, 2011

Hola a todos,

Dado que Cristian está solicitando que le proporcionemos datos de carácter personal de un asesor/gestor (o su oficina) y debido a la política de protección de datos que sigue ProZ.com, os ruego que contactéis con Cristian mediante un correo privado y no públicamente en el foro.

Gracias de antemano,

M.

Cristian Campani
Italy
French to Italian
+ ...
TOPIC STARTER
Claro! Sep 4, 2011

Sí, por supuesto. Pido perdón por no especificarlo en mi mensaje anterior, pero mediante correo privado va a ser perfecto.

Gracias de nuevo!

Cristian C

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Monika Jakacka Márquez[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Asesor de impuestos de confianza en Barcelona... Consejos?

Advanced search

WordFinder
The words you want Anywhere, Anytime

WordFinder is the market's fastest and easiest way of finding the right word, term, translation or synonym in one or more dictionaries. In our assortment you can choose among more than 120 dictionaries in 15 languages from leading publishers.

More info »
PDF Translation - the Easy Way
TransPDF converts your PDFs to XLIFF ready for professional translation.

TransPDF converts your PDFs to XLIFF ready for professional translation. It also puts your translations back into the PDF to make new PDFs. Quicker and more accurate than hand-editing PDF. Includes free use of Infix PDF Editor with your translated PDFs.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search