Sello jurado en Barcelona
Thread poster: elm0505

elm0505
Spain
Local time: 17:13
French to Spanish
+ ...
Nov 17, 2011

Hola amigos,a ver si alguien me puede aconsejar, tengo que renovarme el sello porque me he mudado de provincia, y no sé dónde hacérmelo. He ido al Mister Minit y me pedían de 50€ para arriba, me parece una aberración, porque si el próximo año me vuelvo a mudar, ¿me tengo que gastar otra vez tanto dinero?

Si alguien me pudiera recomendar sitios con precios más decentes le estaría muy agradecida

Monika Jakacka Márquez  Identity Verified
Spain
Member (2006)
Polish to Spanish
+ ...

Moderator of this forum
tiendas on-line Nov 17, 2011

Hola,

¿Por qué no miras alguna tienda on-line? Tendrás que esperar unos días, pero quizás ahorres algo. Yo suelo imprimir todas mis tarjetas, etc. en Vistaprint y he visto que también hacen sellos y ofrecen otros servicios.

Saludos,
M.

elm0505
Spain
French to Spanish
+ ...
TOPIC STARTER
¡Buena idea! Nov 17, 2011

Monika Jakacka wrote:

Hola,

¿Por qué no miras alguna tienda on-line? Tendrás que esperar unos días, pero quizás ahorres algo. Yo suelo imprimir todas mis tarjetas, etc. en Vistaprint y he visto que también hacen sellos y ofrecen otros servicios.

Saludos,
M.

No lo había pensado, además no me corre prisa, ¡gracias por la sugerencia!

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Monika Jakacka Márquez[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Sello jurado en Barcelona

Advanced search

TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search