Gestor fiscal en Granada
Thread poster: Ana Fernández Ramos

Ana Fernández Ramos  Identity Verified
Spain
Local time: 08:54
Member
English to Spanish
+ ...
Jun 12, 2012

Buenos días:

Ante el escaso éxito obtenido intentando contactar con algunas empresas por e-mail y teléfono, encontradas en las Páginas Amarillas etc., quisiera saber si alguien sabe de alguna gestoría en Granada capital, posiblemente especializada en la tramitación de declaraciones fiscales de traductores autónomos o simplemente de trabajadores autónomos, y si me sabría indicar un poco las tarifas aproximadas, si tienen una cuota constante que pagar al año/mes o si es por cada trámite puntual que necesite, etc.
También me interesaría saber si alguien ha tenido buena experiencia con alguna gestoría española que funcione bien a distancia (e-mail, etc.) aunque no esté necesariamente en Granada.

Obviamente, me gustaría recibir vuestra opinión en un mensaje privado.

¡Muchas gracias por cualquier información!

Un saludo,
Ana

[Edited at 2012-06-12 13:21 GMT]

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Monika Jakacka Márquez[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Gestor fiscal en Granada

Advanced search

WordFinder
The words you want Anywhere, Anytime

WordFinder is the market's fastest and easiest way of finding the right word, term, translation or synonym in one or more dictionaries. In our assortment you can choose among more than 120 dictionaries in 15 languages from leading publishers.

More info »
Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search