Cursos traducción
Thread poster: AnnaKristinaF

AnnaKristinaF
Spain
Local time: 23:39
Spanish to Swedish
+ ...
Feb 3, 2014

Hola, necesitaría un poco de ayuda.. Me gustaría trabajar como traductora y quisiera saber si me podéis recomendar algún curso de introducción/traducción profesional. He encontrado International House y Cálamo y Cran. Alguien ha hecho un curso con alguno de ellos?
Gracias y un saludo, Anna

Maria Bellido Lois  Identity Verified
Spain
Member (2006)
German to Spanish
+ ...
Cálamo y cran Feb 4, 2014

Hola Anna:
No te puedo recomendar ninguno de los cursos que mencionas porque no los conozco pero si que he hecho dos cursos en Cálamo y Cran, uno de corrección ortotipográfica y otro de corrección de estilo, los dos presenciales y me han gustado mucho. Por lo general la gente está contenta con los cursos. También yo he considerado la posibilidad de hacer un curso de traducción en Cálamo.

Te deseo suerte.

Un saludo
María

AnnaKristinaF
Spain
Spanish to Swedish
+ ...
TOPIC STARTER
Cursos traducción Feb 4, 2014

Muchas gracias María!

Un saludo, Anna

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Monika Jakacka Márquez[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Cursos traducción

Advanced search

BaccS – Business Accounting Software
Modern desktop project management for freelance translators

BaccS makes it easy for translators to manage their projects, schedule tasks, create invoices, and view highly customizable reports. User-friendly, ProZ.com integration, community-driven development – a few reasons BaccS is trusted by translators!

More info »
WordFinder Unlimited
For clarity and excellence

WordFinder is the leading dictionary service that gives you the words you want anywhere, anytime. Access 260+ dictionaries from the world's leading dictionary publishers in virtually any device. Find the right word anywhere, anytime - online or offline.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search