Job für eine amerikanische Agentur aus Florida
Thread poster: MontseC

MontseC  Identity Verified
Spain
Local time: 12:09
Member (2015)
German to Spanish
+ ...
Dec 16, 2015

Liebe Kollegen,

ich wohne in Deutschland und ich habe ein Übersetzungsangebot von einer Firma aus Florida bekommen. Die Rechnung möchten sie in Dollars haben. Meine Frage ist: was soll ich dabei berücksichtigen bzgl. zu Steuern (wo soll ich versteuern?), Zoll, etc. Soll ich mich auch irgendwo in den Staaten dafür anmelden und dort auch Steuern dafür zahlen? Um jede Hilfe bin ich sehr dankbar!!

Vielen Dank!
Montse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Job für eine amerikanische Agentur aus Florida

Advanced search







Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »
PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »



Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search