Suche WB Versicherungswesen
Thread poster: Uwe Bizer (X)
Uwe Bizer (X)
Uwe Bizer (X)  Identity Verified
Germany
Local time: 04:46
English to German
+ ...
Apr 2, 2004

Wer kann ein gutes WB Versicherungen empfehlen, außer Nickel/Fortmann.
Danke im Voraus.


 
Alison Schwitzgebel
Alison Schwitzgebel
France
Local time: 04:46
German to English
+ ...
M.W. gibt es keins.... Apr 2, 2004

Meines Wissens gibt es kein besonders empfehlenswertes Versicherungswörterbuch für das Sprachpaar De-En. Ich benutze Mr Honey's online WB (http://ftp.archive.org/etext/etext02/8ined10.txt). Nachdem ich eine Übersetzung des Begriffs gefunden habe, recherchiere ich nach in Barron's insurance dictionary (monolingual English - ich übersetze nur De>En) um zu prüfen, daß der Begriff tat... See more
Meines Wissens gibt es kein besonders empfehlenswertes Versicherungswörterbuch für das Sprachpaar De-En. Ich benutze Mr Honey's online WB (http://ftp.archive.org/etext/etext02/8ined10.txt). Nachdem ich eine Übersetzung des Begriffs gefunden habe, recherchiere ich nach in Barron's insurance dictionary (monolingual English - ich übersetze nur De>En) um zu prüfen, daß der Begriff tatsächlich so benutzt wird, wie ich mir das vorstelle.

HDH

Alison
Collapse


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

Suche WB Versicherungswesen







Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »