Wordfast - integrieren der bereits übersetzten Texte
Thread poster: Aleksandra Bettin

Aleksandra Bettin
Local time: 21:30
German to Polish
+ ...
Mar 13, 2007

Liebe Kolleginen und Kollegen,

seit einigen Wochen versuche ich mit Wordfast zu arbeiten und bin mir immer noch nicht sicher, wie ich alle meine alten Übersetzungen in die TM eingeben kann.

Bei neuen Übersetzungen arbeitet man sich Satz für Satz voran, aber gibt es eine Möglichkeit ganze Texte zu übernehmen? Muss man hier die Funktion des Glossars nutzen?

Danke für Eure Hilfe,
Aleksandra


 

Heinrich Pesch  Identity Verified
Finland
Local time: 22:30
Member (2003)
Finnish to German
+ ...
Es gibt Align-funktionen Mar 13, 2007

Bei Wf gibt es PlusTools dafür, ist eine eigenes PlugIN mit eigener Gebrauchsanweisung.
Gruß
Heinrich


 

Heinrich Pesch  Identity Verified
Finland
Local time: 22:30
Member (2003)
Finnish to German
+ ...
Hier eine Erklärung zur Anwendung von PlusTools Mar 17, 2007

http://www.proz.com/topic/68378

 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

Wordfast - integrieren der bereits übersetzten Texte

Advanced search







SDL MultiTerm 2021
One central location to store and manage multilingual terminology.

By providing access to all those involved in applying terminology (such as engineers, marketers, translators, and terminologists), our terminology management solution ensures consistent and high-quality content from source through to translation.

More info »
PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »



Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search