KudoZ home » Afrikaans to English » Education / Pedagogy

im so sorry

English translation: ek is baie jammer


04:32 Nov 27, 2001
Afrikaans to English translations [Non-PRO]
Art/Literary - Education / Pedagogy / school
Afrikaans term or phrase: im so sorry
a book i have to translate
bob
English translation:ek is baie jammer
Explanation:
e.g.:

"Hou jou bek, jou middeljarige wit Afrikanerman. Staan op aandag. Luister as ek praat. Jy't f...ol te sê." Ek is jammer. Ek is baie jammer. Maar ek is genoeg verneuk. Nou veg ek vir wat vir my van belang is. Binne die demokrasie, ja."

""Ek dink die daggarokery was 'n lawwe ding om te doen, en ek is baie jammer daaroor."

HTH,

Serge L.
Selected response from:

Serge L
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ek is baie jammerSerge L
5 -1Es tut mir leidxxxM.L


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
Es tut mir leid


Explanation:
.

xxxM.L

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Serge L: sounds more German than English...
33 mins

48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ek is baie jammer


Explanation:
e.g.:

"Hou jou bek, jou middeljarige wit Afrikanerman. Staan op aandag. Luister as ek praat. Jy't f...ol te sê." Ek is jammer. Ek is baie jammer. Maar ek is genoeg verneuk. Nou veg ek vir wat vir my van belang is. Binne die demokrasie, ja."

""Ek dink die daggarokery was 'n lawwe ding om te doen, en ek is baie jammer daaroor."

HTH,

Serge L.


    Reference: http://www.afrikaans.com/nuus15.html
    Reference: http://www.news24.co.za/Die_Burger/Nuus/0,4140,4-75_1036933,...
Serge L
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Linda Young: perfect
1 hr

agree  Maya Jurt: sure
17 days