KudoZ home » Albanian to English » Government / Politics

mashtrimi i konkordit

English translation: Concorde Fallacy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Albanian term or phrase:mashtrimi i konkordit
English translation:Concorde Fallacy
Entered by: Monika Coulson

16:49 Aug 25, 2008
Albanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Government / Politics
Albanian term or phrase: mashtrimi i konkordit
pjese e perkthimit
G
Concorde Fallacy
Explanation:
Sipas fushës së pyetjes, ka të bëjë me politikën. Ka lidhje me shfajësimin "ç'është shpenzuar, është shpenzuar".
Rrjedh nga shpenzimet e mëdha të fondeve publike që u bënë për vazhdimin e ndërtimit të avionit "Concorde" (siç e thotë Sherefedini më lart). Shpenzimet e tepërta u mbrojtën me arsyetimin "Ç'është shpenzuar, është shpenzuar", por me këtë mashtrim u shpenzua edhe shumë më tepër. Shkurt, ka të bëjë me vazhdimin e investimit në një projekt të caktuar, duke u justifikuar me investimet e bëra deri në atë pikë. Njihet në politikën botërore si "Concorde Fallacy".

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-08-25 19:20:57 GMT)
--------------------------------------------------

Një term tjetër i përdorur në ekonomi është "Sunk Cost Fallacy".

Gjithashtu shih: http://www.encyclopedia.com/doc/1O87-Concordefallacy.html
dhe
http://en.wikipedia.org/wiki/Sunk_costs
Selected response from:

Monika Coulson
Grading comment
Faleminderit per pergjigjen e sakte.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Concorde Fallacy
Monika Coulson
4concorde ripoff
Blerta Alikaj
2the Concorde Fraud
Αlban SHPΑTΑ


Discussion entries: 3





  

Answers


58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
concorde ripoff


Explanation:
bazuar në të dhënat e web-it, ka dy kuptime:
mashtrim financiar 'Concorde Ripoff'
kopje pa leje e Aeroplanit Konkord
nga teksti mund të zgjedhësh kuptimin e duhur por shprehja mbetet po e njëjtë


    Reference: http://www.ripoffreport.com/reports/0/087/RipOff0087787.htm
    Reference: http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rlz...
Blerta Alikaj
United States
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian

59 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
the Concorde Fraud


Explanation:
Pa kontekst është pak vështirë të kuptosh çfarë po kërkohet.
Këtë po kërkon...? Shiko me highlight, pjesë e një gjyqi.

http://209.85.135.104/search?q=cache:adj_Y5lccNUJ:concordeab...

Αlban SHPΑTΑ
Albania
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Z. iTranslate, qe jeni po aq anonim... Nuk besoj se ishte nevoja per sarkazem. Aq me teper qe kutia lart ishte vetem per sqarimin e anes gjuhesore te pyetjes. Mgjt, nuk ka kontekst ne fakt. Ka nje sere titujsh ne nje faqe dhe "mashtrimi i konkordit" ishte njeri nga titujt. Megjithate, mendova se klasifikimi im "Government/Politics" do te ishte i mjaftueshem per ta bere dallimin qe nuk kishte fare te bente me emrin e sigurimit shendetesor "Concord" qe jep linku juaj. Diten e mire iT


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Concorde Fallacy


Explanation:
Sipas fushës së pyetjes, ka të bëjë me politikën. Ka lidhje me shfajësimin "ç'është shpenzuar, është shpenzuar".
Rrjedh nga shpenzimet e mëdha të fondeve publike që u bënë për vazhdimin e ndërtimit të avionit "Concorde" (siç e thotë Sherefedini më lart). Shpenzimet e tepërta u mbrojtën me arsyetimin "Ç'është shpenzuar, është shpenzuar", por me këtë mashtrim u shpenzua edhe shumë më tepër. Shkurt, ka të bëjë me vazhdimin e investimit në një projekt të caktuar, duke u justifikuar me investimet e bëra deri në atë pikë. Njihet në politikën botërore si "Concorde Fallacy".

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-08-25 19:20:57 GMT)
--------------------------------------------------

Një term tjetër i përdorur në ekonomi është "Sunk Cost Fallacy".

Gjithashtu shih: http://www.encyclopedia.com/doc/1O87-Concordefallacy.html
dhe
http://en.wikipedia.org/wiki/Sunk_costs

Monika Coulson
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Faleminderit per pergjigjen e sakte.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA
13 hrs
  -> Faleminderit Sherefedin