KudoZ home » Albanian to English » Other

zgjat

English translation: last


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Albanian term or phrase:zgjat
English translation:last
Entered by: Monika Coulson

18:58 Nov 7, 2001
Albanian to English translations [Non-PRO]
Albanian term or phrase: zgjat
si mund ta perktheni fjalin"zgjat" ja edhe nji shembull:
Sa zgjat mesimi i juaj.
blerim
last
Explanation:
Fjala Zgjat mund të përkthehet në shumë mënyra të ndryshme. Në këtë rast mendoj se "Last" do të ishte e përshtatshme.
How long does your lesson last?
Selected response from:

Monika Coulson
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4last
Monika Coulson
5zgjatflaerda
5Zgjat is a Verb in this case
Monika Coulson
5How long is your lesson?
Anila Mayhew
5longNathan Cleveland


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
last


Explanation:
Fjala Zgjat mund të përkthehet në shumë mënyra të ndryshme. Në këtë rast mendoj se "Last" do të ishte e përshtatshme.
How long does your lesson last?

Monika Coulson
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in pair: 250
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Edlira BABAMUSTA (MCIL)
2 days 13 hrs
  -> Faleminderit Edlira

agree  Edi
32 days
  -> Faleminderit Edi

agree  Borana Moisiu
641 days

agree  Drini
646 days

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
long


Explanation:
This is the exact translation--even in this context.

Nathan Cleveland

19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
How long is your lesson?


Explanation:
Per sa i perket fjalise te dhene si shembull une do te ofroja kete variacion:

How long is your lesson?

Per sa i perket perkthimit te fjales "zgjat" ne pergjithesi, ne varesi nga konteksti mund te perdoren rastet e meposhtme:

"last" "how long is" "how long does it take" etc.

Anila Mayhew
United States
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian

1 day 16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Zgjat is a Verb in this case


Explanation:
Fjala ZGJAT është folje, dhe përkthimi i saj në këtë kontekst është LAST. Këto janë kuptimet e tjera të kësaj foljeje në anglisht:
"HOLD OUT; REACH; LINGER; LAST; EXTEND; ELONGATE; LENGTHEN; STRETCH; DELAY; POSTPONE; PROLONG; SPREAD; PROTRACT; LET DOWN; TELESCOPE; REACH OUT",
por në rastin e mësipërm "Sa zgjat mësimi juaj", mendoj se vetëm fjala "last" i përshtatet.
Përsa i përket fjalës "long", në dy shembujt e dhënë, është përdorur si mbiemër. Kur përdoret si mbiemër, përkthehet si: "I GJATË; I ZGJATUR; I NGADALTË".
Kur përdoret si ndajfolje, përkthimi mund të jetë: "GJATË; PËR SHUMË KOHË; PREJ KOHE; QËKUR".
Ndërsa, fjala "long", kur përdoret si folje, ka këto kuptime: "DUA SHUMË; DËSHIROHEM; DIGJEM PËR".
Pra përsëri mendoj se përkthimi i fjalës "zgjat" në rastin e kësaj fjalie: "sa zgjat mësimi juaj", është LAST, sepse "zgjat" është folje.
Nëse do thoshim: "Sa i gjatë është mësimi juaj" (i gjatë=mbiemër), atëherë mund të përdorim LONG. Nuk dua të më keqkuptoni që e bëra këtë sqarim :) :)(nuk mund ta lija dot këtë pa kaluar, për arësyen e thjeshtë që lënda e Gjuhës Shqipe ka qenë më e preferuara dhe madje e kam dhënë edhe Provim Diplome në Shkollë të Lartë në Shqipëri), por desha që Blerimi ta bëjë dallimin midis të dy fjalëve. Megjithatë, mendoj se Blerimi mund të përdorë cilindo variant dhe të tjerët do ta kuptojnë se çfarë do të thotë ai. Në fund të fundit, kur flet në bisedë, asnjë nuk i vë veshin nëse e përdor një fjalë si folje apo si mbiemër. Mjafton që ta thuash saktë atë që ke në mendje.
:) :) :)
Suksese kudo që jeni.
(p.s. Hey Nate, has Vjollca called you yet?? We will see you in Dec, but I am sure I will talk to you before that :)


    English-Albanian Online Dictionary
    Albanian-English Online Dictionary
Monika Coulson
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in pair: 250

2 days 17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
zgjat


Explanation:
Fjalen "zgjat" mund te perdoret ne disa menyra si psh ne menyren se si eshte dhene:"Sa zgjat mesimi". Ne e perkthejme:" How long is the lesson?".

flaerda