KudoZ home » Arabic to Turkish » Poetry & Literature

tlah tlah agi

Turkish translation: Gel kardeşim gel!


20:24 Jan 10, 2008
Arabic to Turkish translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
Arabic term or phrase: tlah tlah agi
hadise fas'ta
amerikalı adam polisten kaçarken bir apartmanın girişine dalıyor, kapının arkasından yukarı merdiven çıkıyor...

"Sonra merdivenin tepesinde bir adam belirdi; tam inecekken onu gördü ve birine işaret ederek onu da yanına çağırdı. Birlikte elleriyle davet ederek, “Tlah. Tlah. Agi,” diyorlardı. Yüzlerindeki apaçık dostluk ifadesini fark eden Dyar (mevzubahis amerikalı9 ağır ağır merdiveni çıkmaya başladı."

şimdi buradaki telaffuz ingilizce'deki biçimi, daha türkesi belki "tle, tle, egi(eci)" olabilir...
vitaminBcomplex
Turkish translation:Gel kardeşim gel!
Explanation:
taal taal akhi ise, ki konteksi gözönüne alınca öyle olmalı , anlamı: "Gel kardeşim gel! " olmalı.
Selected response from:

xxxattorisan
Grading comment
aradan yıl geçmiş nerdeyse, o bakımdan işime yaramadı, ama yine de teşekkür:)
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1çik çik kardesimOsaid Al-Houtary
4 +1Gel kardeşim gel!xxxattorisan


  

Answers


105 days   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
çik çik kardesim


Explanation:
Tlah: çik( okta siz I)...bende turkce klavye yok.
Agi: Kardesim demektir
tlah tlah agi: çik çik kardesim

Osaid Al-Houtary
Native speaker of: Native in ArabicArabic

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ahmed said: فلتأتى ياأخى فلتأتى
425 days

223 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Gel kardeşim gel!


Explanation:
taal taal akhi ise, ki konteksi gözönüne alınca öyle olmalı , anlamı: "Gel kardeşim gel! " olmalı.

xxxattorisan
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 1
Grading comment
aradan yıl geçmiş nerdeyse, o bakımdan işime yaramadı, ama yine de teşekkür:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ahmed said: فلتأتى ياأخى فلتأتى
307 days